duntelco

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

نتایج کنکور سراسری 99

دفترچه انتخاب رشته تجربی

طرح شهاب چیست

روش صحیح مطالعه فیزیک کنکور ریاضی 1400

روش صحیح مطالعه زبان خارجه کنکور سراسری 1400

روش صحیح مطالعه دین و زندگی کنکور سراسری 1400

قوانین نظام وظیفه دانشگاه در زمان ثبت نام

بهترین منبع تست کنکور انسانی 1400

روش صحیح مطالعه شیمی کنکور ریاضی 1400

کتب کمک درسی کنکور هنر 1400

بودجه بندی دروس عمومی کنکور سراسری 1400

کارنامه سبز ارشد 99

ثبت نام ارشد 1400

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور 99

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99

زمان تکمیل ظرفیت کنکور 99

شرایط ثبت نام کنکور ارشد 1400

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور ارشد 1400

نحوه ثبت نام کنکور ارشد 1400

فرم پیش نویس ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

مدارک لازم ثبت نام کنکور ارشد 1400

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

شرایط انتقالی دانشگاه آزاد

مدارک مورد نیاز انتقالی دانشگاه آزاد

جدول همترازی نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

سامانه منادا دانشگاه آزاد

سهمیه تغییر رشته هیئت علمی در کنکور 99 چگونه است

زمان انتقالی دانشگاه سراسری 99

پیوندها

۱۳۸ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مهلت ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ برای مقاطع تحصیلی متفاوت در بازه های زمانی جداگانه ای می باشد. دانش آموزانی که واجد الشرایط ثبت نام در مدارس شاهد می باشند، می توانند در بازه های زمانی اعلام شده به سایت پادا به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” مراجعه کنند و به صورت اینترنتی و از طریق این سامانه مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند. ثبت نام مدارس شاهد برای پایه های تحصیلی اول ابتدایی، هفتم و دهم با یگدیگر متفاوت می باشد. در ادامه این مطلب به مهلت ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 اشاره کرده ایم.

منبع: مهلت ثبت نام مدارس شاهد

 

مهلت ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ثبت نام در مقاطع تحصیلی اول ابتدایی، هفتم و دهم مدارس شاهد، نیازمند این است که علاقه مندان به ورود به این مدارس در بازه های زمانی اعلام شده، نسبت به پیش ثبت نام اینترنتی از طریق سایت پادا ” pada.medu.ir ” اقدام کنند. مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 متفاوت می باشد که در ادامه به زمان ثبت نام شاهد هر کدام از پایه ها اشاره کرده ایم.

ثبت نام و ورود به مدارس شاهد در پایه اول ابتدایی، پایه هفتم (متوسطه اول) و پایه دهم (متوسطه دوم) به صورت اینترنتی است. به این معنی که متقاضیان باید در تاریخ هایی که از سوی این مدارس اعلام شود به سایت پادا دانش آموزی مراجعه کنند و اقدام به پیش ثبت نام اینترنتی نمایند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام شاهد 

 

 

زمان ثبت نام پایه اول ابتدایی 

مرحله ثبت نام تاریخ
زمان ثبت نام اعلام نشده است
 اعلام نتایج اولیه اعلام نشده است
 بررسی مدارک اعلام نشده است
 اعلام نتایج نهایی از طرف مدرسه اعلام نشده است

 

زمان ثبت نام پایه هفتم

مرحله ثبت نام تاریخ
زمان ثبت نام اعلام نشده است
 اعلام نتایج اولیه اعلام نشده است
 بررسی مدارک اعلام نشده است
 اعلام نتایج نهایی از طرف مدرسه اعلام نشده است

 

زمان ثبت نام پایه دهم 

 طبق آخرین اطلاعیه های وزارت آموزش و پرورش، ثبت نام در مقطع دهم مدارس شاهد پس از اعلام نتایج هدایت تحصیلی دانش آموزان آغاز می گردد. 

مرحله ثبت نام تاریخ
زمان ثبت نام اعلام نشده است
 اعلام نتایج اولیه اعلام نشده است
 بررسی مدارک اعلام نشده است
 اعلام نتایج نهایی از طرف مدرسه اعلام نشده است

 

مهلت ثبت نام میان پایه های مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

همانطور که اشاره کوتاهی کردیم، ثبت نام میان پایه های مدارس شاهد به صورت حضوری انجام می شود. دانش آموزان شاهد و غیر شاهد که علاقه مند به تحصیل در مدارس شاهد هستند، می توانند از دهه اول مرداد ماه 1400 جهت ثبت نام در مدارس شاهد، همراه با مدارک لازم به مدرسه مورد نظر مراجعه کنند.

دانش آموزانی که قصد ثبت نام میان پایه در مدارس شاهد را دارند، توجه داشته باشند که ثبت نام میان پایه به صورت حضوری انجام می شود و متقاضیان باید جهت نام نویسی در این مدارس به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر مراجعه کنند.

 

مشاوره ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

علاوه بر مهلت های در نظر گرفته شده جهت ثبت نام در مدارس شاهد برای پایه های تحصیلی مختلف شامل اول ابتدایی، هفتم، دهم و میان پایه ها ممکن است وزارت آموزش و پرورش مهلت پیش ثبت نام اینترنتی در سامانه پادا را برای چند روز دیگر نیز تمدید کند تا دانش آموزان بیشتری نسبت به نام نویسی در این آزمون اقدام کنند.

اگر دارای سهمیه شاهد و غیر شاهد هستید و قصد تحصیل در مدارس شاهد را دارید، می توانید برای دریافت پاسخ تمامی سوالات خود پیرامون مدارس شاهد با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرید و از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مدارس شاهد 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام مدارس شاهد 1401 _ 1402 برای پایه های مختلف در چه تاریخی می باشد؟

تا کنون پیش ثبت نام اینترنتی در مدارس شاهد از طریق سامانه پادا در پایه های اول ابتدایی، هفتم و دهم اعلام نشده است. متقاضیان ثبت نام میان پایه مدارس شاهد می توانند از مرداد ماه به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر مراجعه کنند و ثبت نام خود را تکمیل کنند.

متقاضیان در تاریخ ثبت نام مدارس شاهد 1401 _ 1402 بایستی از طریق کدام سامانه جهت تکمیل مراحل نام نویسی خود اقدام کنند؟

پیش ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد از طریق سایت پادا به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” انجام می شود.

آیا مهلت ثبت نام مدارس شاهد 1401 _ 1402 تمدید نیز می شود؟

بله، احتمالا مطابق رویه سال های گذشته مهلت ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 برای چند روزی تمدید نیز شود.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: مهلت ثبت نام مدارس شاهد

 

  • dun tel
  • ۰
  • ۰

ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اردبیل ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت azmoon.org انجام می شود. دانشگاه آزاد از دانشگاه های پرطرفدار کشور می باشد که هر ساله متقاضیان بسیاری در مقاطع تحصیلی مختلف دارد. این دانشگاه هر ساله در دو بازه زمانی مجرا برای نیمسال تحصیلی اول و دوم به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در رشته های مختلف دانشجو جذب می کند. پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد تقریبا در تمامی رشته ها، به جز رشته های گروه پزشکی انجام می شود. در ادامه این مقاله اطلاعاتی پیرامون ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اردبیل 1400 ارائه کرده ایم.

منبع: ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اردبیل

 

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اردبیل ۱۴۰۰

متقاضیان می توانند برای ورود به چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته و همینطور کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی و معدل مقطع قبلی خود انتخاب رشته کرده و وارد دانشگاه آزاد شوند. در پذیرش دانشجو در هر مقطع و هر نیمسال تحصیلی، داوطلبی که دارای سوابق تحصیلی بهتری باشد، دارای الویت پذیرش می باشد. 

سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به منظور اطلاع رسانی جزئیات ثبت نام به متقاضیان، به طور همزمان با شروع ثبت نام، برای هر مقطع دفترچه ای را به عنوان دفترچه راهنما به صورت مجزا منتشر می کند.

داوطلبانی که علاقه مند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اردبیل هستند، می توانند با مطالعه دفترچه های منتشر شده از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مطلع شوند و سپس اگر رشته مورد علاقه آن ها در دانشگاه مورد نظرشان ارائه شده بود؛ نسبت بهثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اردبیل 1400 اقدام کنند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

زمان ثبت نام سوابق تحصیلی آزاد اردبیل ۱۴۰۰

ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اردبیل ، در دو بازه زمانی مجرا برای نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود.  البته متقاضیان بایستی در نظر داشته باشند که ثبت نام اینترنتی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه اردبیل به صورت همزمان با دیگر دانشگاه های آزاد از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد azmoon.org انجام می گردد. 

نیمسال تحصیلی زمان ثبت نام
نیمسال اول 14 مرداد تا 15 شهریور 1400
نیمسال دوم اعلام نشده است

داوطلبان باید در تاریخ های اعلام شده نسبت به ثبت نام در یکی از دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه اقدام کنند. مهلت ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی در نیمسال تحصیلی اول برای دو مقطع مقطع کارشناسی پیوسته و مقطع کاردانی ناپیوسته  تاریخ 14 مرداد 1400 لغایت 30 مرداد 1400 می باشد که تا 15 شهریور 1400 نیز تمدید شده است.

مهلت ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته در نیمسال تحصیلی اول، تاریخ 9 تیر ماه1400 لغایت 22 تیر ماه 1400 و همینطور مهلت ثبت نام مقطع کاردانی پیوسته نیز 26 تیر ماه 1400 لغایت 8 مرداد1400 می باشد که این دو بازه زمانی نیزتا 15 شهریور 1400 تمدید شده است. 

سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال تحصیلی دوم اعلام نکرده است، اما پیش بینی می کنیم همانند سال های گذشته این فرآیند در اواخر آذر ماه و یا اوایل دی ماه انجام شود. 

 

بخوانید: مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد

اگر قصد دارید بدانید در هر نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه، کدام رشته ها در کدام یک از دانشگاه های اردبیل منتشر شده است و درچه رشته هایی می توانید در چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته نام نویسی و انتخاب رشته کنید، بایستی که دفترچه های منتشر شده برای مقطع را دریافت و مطالعه کنید.

در ادامه لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را قرار داده ایم که می توانید در میان دانشگاه های مختلف، لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد اردبیل را پیدا کنید.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد | ورودی مهر ماه

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کاردانی پیوسته ۱۴۰۰
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کاردانی ناپیوسته ۱۴۰۰
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کارشناسی پیوسته 1400 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد | ورودی بهمن ماه

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته بهمن ماه 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته بهمن ماه 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته بهمن ماه 1400

 

بخوانید: نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اردبیل ۱۴۰۰

مطابق دفترچه راهنما، ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اردبیل با برخی شرایط عمومی و اختصاصی انجام می شود. شرایط عمومی برای وورد به تمامی مقاطع تحصیلی یکسان است، اما شرایط اختصاصی هر مقطع متفاوت می باشد. در ادامه این مقاله به شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اشاره کرده ایم.

 

شرایط عمومی

❌ معتقد بودن به دین اسلام و یا یکی از ادیان تایید شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

❌ عدم خصومت و یا عدم دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران

❌ نداشتن فساد اخلاقی

❌ پذیرفتن قوانین دانشگاه آزاد

❌ عدم سابقه عضویت در گروه های ضد انقلابی

❌ عدم اعتیاد به مواد مخدر

❌ داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی

❌ ممنوعیت نقل و انتقالات دانشگاه آزاد در پذیرش بدون کنکور

❌ پرداخت شهریه ثابت و متغیر دانشگاه آزاد 

 

بخوانید: مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

شرایط اختصاصی 

✅ کاردانی پیوسته : ارائه مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی، نظام جدید ( 3-3-6 ) و نظام قدیم رشته های فنی حرفه ای و کاردانش (داوطلبان با مدرک دیپلم نظری که رشته ای غیر متجانس با مدرک تحصیلی خود انتخاب کرده اند، باید حداکثر 12 واحد جبرانی بگذرانند)

✅ کاردانی ناپیوسته: ارائه مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی و پیش دانشگاهی، نظام جدید ( 3-3-6 ) و نظام قدیم چهار ساله

✅ کارشناسی ناپیوسته: ارائه مدرک کاردانی پیوسته و یا ناپیوسته با معدل بالای 12 (داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی پیوسته هستند، باید 20 واحد جبرانی بگذرانند) 

✅ کارشناسی پیوسته: ارائه مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی و پیش دانشگاهی، نظام جدید و نظام قدیم چهار ساله 

 

مشاوره ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اردبیل ۱۴۰۰

در زمان ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اردبیل ، هر داوطلب مجاز است به صورت آزادانه از میان رشته هایی که ارائه شده است، رشته مورد نظر خود را انتخاب کرده و در آن ادامه تحصیل دهد. بنابراین داوطلبانی که در پذیرش بدون کنکور و یر اساس سوابق تحصیلی وارد دانشگاه آزاد می شوند، مجاز به نقل و انتقال و مهمانی در رشته های بدون کنکور نیستند.

به همین دلیل توصیه می شود اگر قصد شرکت در رشته های بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های آزاد، از جمله دانشگاه آزاد اردبیل را دارید به خوبی دفترچه انتخاب رشته سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد بررسی کنید و در انتخاب رشته نیز دقت نمایید. برای اطلاع از هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک کنید.

لازم است داوطلبان در نظر داشته باشند که تمامی رشته ها به جز رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی در چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ارائه می گردد. بنابراین اگر رشته مورد نظر شما در دانشگاه آزاد اردبیل ارائه نشده بود، می توانید دیگر دانشگاه های آزاد درج شده در دفترچه را بررسی نمایید. 

چنانچه پیرامون ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اردبیل سوالی دارید می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید و همینطور ضمن دریافت راهنمایی های لازم، ثبت نام خود را به مشاوران برتر این مجموعه بسپارید.

 

بخوانید: ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اردبیل 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

نحوه ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 1400 به چه صورت است؟

نحوه ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ به صورت همزمان با دیگر دانشگاه های آزاد از طریق سایت سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.org ” انجام می شود.

متقاضیان ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ، از چه طریقی می توانند از رشته های ارائه شده در این دانشگاه ها مطلع شوند؟

رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد در قالب یک دفترچه به صورت مجزا برای چهار مقطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته برای هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه منتشر می گردد.

آیا ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اردبیل 1400 برای هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود؟

بله، ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اردبیل ۱۴۰۰ مطابق سال های گذشته برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام می شود.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اردبیل

 

  • dun tel
  • ۰
  • ۰

ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ارومیه ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت azmoon.org انجام می شود. دانشگاه آزاد از دانشگاه های پرطرفدار کشور می باشد که هر ساله متقاضیان بسیاری در مقاطع تحصیلی مختلف دارد. این دانشگاه هر ساله در دو بازه زمانی مجرا برای نیمسال تحصیلی اول و دوم به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در رشته های مختلف دانشجو جذب می کند. پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد تقریبا در تمامی رشته ها، به جز رشته های گروه پزشکی انجام می شود. در ادامه این مقاله اطلاعاتی پیرامون ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ارومیه 1400 ارائه کرده ایم.

منبع: سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ارومیه

 

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ارومیه ۱۴۰۰

متقاضیان می توانند برای ورود به چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته و همینطور کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی و معدل مقطع قبلی خود انتخاب رشته کرده و وارد دانشگاه آزاد شوند. در پذیرش دانشجو در هر مقطع و هر نیمسال تحصیلی، داوطلبی که دارای سوابق تحصیلی بهتری باشد، دارای الویت پذیرش می باشد. 

سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به منظور اطلاع رسانی جزئیات ثبت نام به متقاضیان، به طور همزمان با شروع ثبت نام، برای هر مقطع دفترچه ای را به عنوان دفترچه راهنما به صورت مجزا منتشر می کند.

داوطلبانی که علاقه مند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد ارومیه هستند، می توانند با مطالعه دفترچه های منتشر شده از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مطلع شوند و سپس اگر رشته مورد علاقه آن ها در دانشگاه مورد نظرشان ارائه شده بود؛ نسبت بهثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ارومیه 1400 اقدام کنند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

زمان ثبت نام سوابق تحصیلی آزاد ارومیه ۱۴۰۰

ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ارومیه ، در دو بازه زمانی مجرا برای نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود.  البته متقاضیان بایستی در نظر داشته باشند که ثبت نام اینترنتی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ارومیه به صورت همزمان با دیگر دانشگاه های آزاد از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد azmoon.org انجام می گردد. 

نیمسال تحصیلی زمان ثبت نام
نیمسال اول 14 مرداد تا 15 شهریور 1400
نیمسال دوم اعلام نشده است

داوطلبان باید در تاریخ های اعلام شده نسبت به ثبت نام در یکی از دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه اقدام کنند. مهلت ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی در نیمسال تحصیلی اول برای دو مقطع مقطع کارشناسی پیوسته و مقطع کاردانی ناپیوسته  تاریخ 14 مرداد 1400 لغایت 30 مرداد 1400 می باشد که تا 15 شهریور 1400 نیز تمدید شده است.

مهلت ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته در نیمسال تحصیلی اول، تاریخ 9 تیر ماه1400 لغایت 22 تیر ماه 1400 و همینطور مهلت ثبت نام مقطع کاردانی پیوسته نیز 26 تیر ماه 1400 لغایت 8 مرداد1400 می باشد که این دو بازه زمانی نیزتا 15 شهریور 1400 تمدید شده است. 

سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال تحصیلی دوم اعلام نکرده است، اما پیش بینی می کنیم همانند سال های گذشته این فرآیند در اواخر آذر ماه و یا اوایل دی ماه انجام شود. 

 

بخوانید: مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد

اگر قصد دارید بدانید در هر نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه، کدام رشته ها در کدام یک از دانشگاه های ارومیه منتشر شده است و درچه رشته هایی می توانید در چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته نام نویسی و انتخاب رشته کنید، بایستی که دفترچه های منتشر شده برای مقطع را دریافت و مطالعه کنید.

در ادامه لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را قرار داده ایم که می توانید در میان دانشگاه های مختلف، لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد ارومیه را پیدا کنید.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد | ورودی مهر ماه

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کاردانی پیوسته ۱۴۰۰
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کاردانی ناپیوسته ۱۴۰۰
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کارشناسی پیوسته 1400 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد | ورودی بهمن ماه

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته بهمن ماه 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته بهمن ماه 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته بهمن ماه 1400

 

بخوانید: نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ارومیه ۱۴۰۰

مطابق دفترچه راهنما، ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ارومیه با برخی شرایط عمومی و اختصاصی انجام می شود. شرایط عمومی برای وورد به تمامی مقاطع تحصیلی یکسان است، اما شرایط اختصاصی هر مقطع متفاوت می باشد. در ادامه این مقاله به شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اشاره کرده ایم.

 

شرایط عمومی

❌ معتقد بودن به دین اسلام و یا یکی از ادیان تایید شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

❌ عدم خصومت و یا عدم دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران

❌ نداشتن فساد اخلاقی

❌ پذیرفتن قوانین دانشگاه آزاد

❌ عدم سابقه عضویت در گروه های ضد انقلابی

❌ عدم اعتیاد به مواد مخدر

❌ داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی

❌ ممنوعیت نقل و انتقالات دانشگاه آزاد در پذیرش بدون کنکور

❌ پرداخت شهریه ثابت و متغیر دانشگاه آزاد 

 

بخوانید: مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

شرایط اختصاصی 

✅ کاردانی پیوسته : ارائه مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی، نظام جدید ( 3-3-6 ) و نظام قدیم رشته های فنی حرفه ای و کاردانش (داوطلبان با مدرک دیپلم نظری که رشته ای غیر متجانس با مدرک تحصیلی خود انتخاب کرده اند، باید حداکثر 12 واحد جبرانی بگذرانند)

✅ کاردانی ناپیوسته: ارائه مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی و پیش دانشگاهی، نظام جدید ( 3-3-6 ) و نظام قدیم چهار ساله

✅ کارشناسی ناپیوسته: ارائه مدرک کاردانی پیوسته و یا ناپیوسته با معدل بالای 12 (داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی پیوسته هستند، باید 20 واحد جبرانی بگذرانند) 

✅ کارشناسی پیوسته: ارائه مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی و پیش دانشگاهی، نظام جدید و نظام قدیم چهار ساله 

 

مشاوره ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ارومیه ۱۴۰۰

در زمان ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ارومیه ، هر داوطلب مجاز است به صورت آزادانه از میان رشته هایی که ارائه شده است، رشته مورد نظر خود را انتخاب کرده و در آن ادامه تحصیل دهد. بنابراین داوطلبانی که در پذیرش بدون کنکور و یر اساس سوابق تحصیلی وارد دانشگاه آزاد می شوند، مجاز به نقل و انتقال و مهمانی در رشته های بدون کنکور نیستند.

به همین دلیل توصیه می شود اگر قصد شرکت در رشته های بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های آزاد، از جمله دانشگاه آزاد ارومیه را دارید به خوبی دفترچه انتخاب رشته سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد بررسی کنید و در انتخاب رشته نیز دقت نمایید. برای اطلاع از هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک کنید.

لازم است داوطلبان در نظر داشته باشند که تمامی رشته ها به جز رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی در چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ارائه می گردد. بنابراین اگر رشته مورد نظر شما در دانشگاه آزاد ارومیه ارائه نشده بود، می توانید دیگر دانشگاه های آزاد درج شده در دفترچه را بررسی نمایید. 

چنانچه پیرامون ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ارومیه سوالی دارید می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید و همینطور ضمن دریافت راهنمایی های لازم، ثبت نام خود را به مشاوران برتر این مجموعه بسپارید.

 

بخوانید: ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ارومیه 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

نحوه ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 1400 به چه صورت است؟

نحوه ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ به صورت همزمان با دیگر دانشگاه های آزاد از طریق سایت سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.org ” انجام می شود.

متقاضیان ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ، از چه طریقی می توانند از رشته های ارائه شده در این دانشگاه ها مطلع شوند؟

رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد در قالب یک دفترچه به صورت مجزا برای چهار مقطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته برای هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه منتشر می گردد.

آیا ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ارومیه 1400 برای هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود؟

بله، ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ارومیه ۱۴۰۰ مطابق سال های گذشته برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام می شود.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ارومیه

 

  • dun tel
  • ۰
  • ۰

ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تبریز ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت azmoon.org انجام می شود. دانشگاه آزاد از دانشگاه های پرطرفدار کشور می باشد که هر ساله متقاضیان بسیاری در مقاطع تحصیلی مختلف دارد. این دانشگاه هر ساله در دو بازه زمانی مجرا برای نیمسال تحصیلی اول و دوم به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در رشته های مختلف دانشجو جذب می کند. پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد تقریبا در تمامی رشته ها، به جز رشته های گروه پزشکی انجام می شود. در ادامه این مقاله اطلاعاتی پیرامون ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تبریز 1400 ارائه کرده ایم.

منبع: ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تبریز

 

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تبریز ۱۴۰۰

متقاضیان می توانند برای ورود به چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته و همینطور کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی و معدل مقطع قبلی خود انتخاب رشته کرده و وارد دانشگاه آزاد شوند. در پذیرش دانشجو در هر مقطع و هر نیمسال تحصیلی، داوطلبی که دارای سوابق تحصیلی بهتری باشد، دارای الویت پذیرش می باشد. 

سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به منظور اطلاع رسانی جزئیات ثبت نام به متقاضیان، به طور همزمان با شروع ثبت نام، برای هر مقطع دفترچه ای را به عنوان دفترچه راهنما به صورت مجزا منتشر می کند.

داوطلبانی که علاقه مند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد تبریز هستند، می توانند با مطالعه دفترچه های منتشر شده از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مطلع شوند و سپس اگر رشته مورد علاقه آن ها در دانشگاه مورد نظرشان ارائه شده بود؛ نسبت بهثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تبریز 1400 اقدام کنند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

زمان ثبت نام سوابق تحصیلی آزاد تبریز ۱۴۰۰

ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تبریز ، در دو بازه زمانی مجرا برای نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود.  البته متقاضیان بایستی در نظر داشته باشند که ثبت نام اینترنتی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه تبریز به صورت همزمان با دیگر دانشگاه های آزاد از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد azmoon.org انجام می گردد. 

نیمسال تحصیلی زمان ثبت نام
نیمسال اول 14 مرداد تا 15 شهریور 1400
نیمسال دوم اعلام نشده است

داوطلبان باید در تاریخ های اعلام شده نسبت به ثبت نام در یکی از دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه اقدام کنند. مهلت ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی در نیمسال تحصیلی اول برای دو مقطع مقطع کارشناسی پیوسته و مقطع کاردانی ناپیوسته  تاریخ 14 مرداد 1400 لغایت 30 مرداد 1400 می باشد که تا 15 شهریور 1400 نیز تمدید شده است.

مهلت ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته در نیمسال تحصیلی اول، تاریخ 9 تیر ماه1400 لغایت 22 تیر ماه 1400 و همینطور مهلت ثبت نام مقطع کاردانی پیوسته نیز 26 تیر ماه 1400 لغایت 8 مرداد1400 می باشد که این دو بازه زمانی نیزتا 15 شهریور 1400 تمدید شده است. 

سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال تحصیلی دوم اعلام نکرده است، اما پیش بینی می کنیم همانند سال های گذشته این فرآیند در اواخر آذر ماه و یا اوایل دی ماه انجام شود. 

 

بخوانید: مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد

اگر قصد دارید بدانید در هر نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه، کدام رشته ها در کدام یک از دانشگاه های تبریز منتشر شده است و درچه رشته هایی می توانید در چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته نام نویسی و انتخاب رشته کنید، بایستی که دفترچه های منتشر شده برای مقطع را دریافت و مطالعه کنید.

در ادامه لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را قرار داده ایم که می توانید در میان دانشگاه های مختلف، لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد تبریز را پیدا کنید.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد | ورودی مهر ماه

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کاردانی پیوسته ۱۴۰۰
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کاردانی ناپیوسته ۱۴۰۰
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کارشناسی پیوسته 1400 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد | ورودی بهمن ماه

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته بهمن ماه 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته بهمن ماه 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته بهمن ماه 1400

 

بخوانید: نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تبریز ۱۴۰۰

مطابق دفترچه راهنما، ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تبریز با برخی شرایط عمومی و اختصاصی انجام می شود. شرایط عمومی برای وورد به تمامی مقاطع تحصیلی یکسان است، اما شرایط اختصاصی هر مقطع متفاوت می باشد. در ادامه این مقاله به شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اشاره کرده ایم.

 

شرایط عمومی

❌ معتقد بودن به دین اسلام و یا یکی از ادیان تایید شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

❌ عدم خصومت و یا عدم دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران

❌ نداشتن فساد اخلاقی

❌ پذیرفتن قوانین دانشگاه آزاد

❌ عدم سابقه عضویت در گروه های ضد انقلابی

❌ عدم اعتیاد به مواد مخدر

❌ داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی

❌ ممنوعیت نقل و انتقالات دانشگاه آزاد در پذیرش بدون کنکور

❌ پرداخت شهریه ثابت و متغیر دانشگاه آزاد 

 

بخوانید: مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

شرایط اختصاصی 

✅ کاردانی پیوسته : ارائه مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی، نظام جدید ( 3-3-6 ) و نظام قدیم رشته های فنی حرفه ای و کاردانش (داوطلبان با مدرک دیپلم نظری که رشته ای غیر متجانس با مدرک تحصیلی خود انتخاب کرده اند، باید حداکثر 12 واحد جبرانی بگذرانند)

✅ کاردانی ناپیوسته: ارائه مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی و پیش دانشگاهی، نظام جدید ( 3-3-6 ) و نظام قدیم چهار ساله

✅ کارشناسی ناپیوسته: ارائه مدرک کاردانی پیوسته و یا ناپیوسته با معدل بالای 12 (داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی پیوسته هستند، باید 20 واحد جبرانی بگذرانند) 

✅ کارشناسی پیوسته: ارائه مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی و پیش دانشگاهی، نظام جدید و نظام قدیم چهار ساله 

 

مشاوره ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تبریز ۱۴۰۰

در زمان ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تبریز ، هر داوطلب مجاز است به صورت آزادانه از میان رشته هایی که ارائه شده است، رشته مورد نظر خود را انتخاب کرده و در آن ادامه تحصیل دهد. بنابراین داوطلبانی که در پذیرش بدون کنکور و یر اساس سوابق تحصیلی وارد دانشگاه آزاد می شوند، مجاز به نقل و انتقال و مهمانی در رشته های بدون کنکور نیستند.

به همین دلیل توصیه می شود اگر قصد شرکت در رشته های بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های آزاد، از جمله دانشگاه آزاد تبریز را دارید به خوبی دفترچه انتخاب رشته سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد بررسی کنید و در انتخاب رشته نیز دقت نمایید. برای اطلاع از هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک کنید.

لازم است داوطلبان در نظر داشته باشند که تمامی رشته ها به جز رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی در چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ارائه می گردد. بنابراین اگر رشته مورد نظر شما در دانشگاه آزاد تبریز ارائه نشده بود، می توانید دیگر دانشگاه های آزاد درج شده در دفترچه را بررسی نمایید. 

چنانچه پیرامون ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تبریز سوالی دارید می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید و همینطور ضمن دریافت راهنمایی های لازم، ثبت نام خود را به مشاوران برتر این مجموعه بسپارید.

 

بخوانید: ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تبریز 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

نحوه ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 1400 به چه صورت است؟

نحوه ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ به صورت همزمان با دیگر دانشگاه های آزاد از طریق سایت سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.org ” انجام می شود.

متقاضیان ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ، از چه طریقی می توانند از رشته های ارائه شده در این دانشگاه ها مطلع شوند؟

رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد در قالب یک دفترچه به صورت مجزا برای چهار مقطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته برای هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه منتشر می گردد.

آیا ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تبریز 1400 برای هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود؟

بله، ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تبریز ۱۴۰۰ مطابق سال های گذشته برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام می شود.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تبریز

 

  • dun tel
  • ۰
  • ۰

ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اصفهان ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت azmoon.org انجام می شود. دانشگاه آزاد از دانشگاه های پرطرفدار کشور می باشد که هر ساله متقاضیان بسیاری در مقاطع تحصیلی مختلف دارد. این دانشگاه هر ساله در دو بازه زمانی مجرا برای نیمسال تحصیلی اول و دوم به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در رشته های مختلف دانشجو جذب می کند. پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد تقریبا در تمامی رشته ها، به جز رشته های گروه پزشکی انجام می شود. در ادامه این مقاله اطلاعاتی پیرامون ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اصفهان 1400 ارائه کرده ایم.

منبع: ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اصفهان

 

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اصفهان ۱۴۰۰

متقاضیان می توانند برای ورود به چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته و همینطور کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی و معدل مقطع قبلی خود انتخاب رشته کرده و وارد دانشگاه آزاد شوند. در پذیرش دانشجو در هر مقطع و هر نیمسال تحصیلی، داوطلبی که دارای سوابق تحصیلی بهتری باشد، دارای الویت پذیرش می باشد. 

سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به منظور اطلاع رسانی جزئیات ثبت نام به متقاضیان، به طور همزمان با شروع ثبت نام، برای هر مقطع دفترچه ای را به عنوان دفترچه راهنما به صورت مجزا منتشر می کند.

داوطلبانی که علاقه مند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اصفهان هستند، می توانند با مطالعه دفترچه های منتشر شده از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مطلع شوند و سپس اگر رشته مورد علاقه آن ها در دانشگاه مورد نظرشان ارائه شده بود؛ نسبت بهثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اصفهان 1400 اقدام کنند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

زمان ثبت نام سوابق تحصیلی آزاد اصفهان ۱۴۰۰

ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اصفهان ، در دو بازه زمانی مجرا برای نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود.  البته متقاضیان بایستی در نظر داشته باشند که ثبت نام اینترنتی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه اصفهان به صورت همزمان با دیگر دانشگاه های آزاد از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد azmoon.org انجام می گردد. 

نیمسال تحصیلی زمان ثبت نام
نیمسال اول 14 مرداد تا 15 شهریور 1400
نیمسال دوم اعلام نشده است

داوطلبان باید در تاریخ های اعلام شده نسبت به ثبت نام در یکی از دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه اقدام کنند. مهلت ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی در نیمسال تحصیلی اول برای دو مقطع مقطع کارشناسی پیوسته و مقطع کاردانی ناپیوسته  تاریخ 14 مرداد 1400 لغایت 30 مرداد 1400 می باشد که تا 15 شهریور 1400 نیز تمدید شده است.

مهلت ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته در نیمسال تحصیلی اول، تاریخ 9 تیر ماه1400 لغایت 22 تیر ماه 1400 و همینطور مهلت ثبت نام مقطع کاردانی پیوسته نیز 26 تیر ماه 1400 لغایت 8 مرداد1400 می باشد که این دو بازه زمانی نیزتا 15 شهریور 1400 تمدید شده است. 

سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال تحصیلی دوم اعلام نکرده است، اما پیش بینی می کنیم همانند سال های گذشته این فرآیند در اواخر آذر ماه و یا اوایل دی ماه انجام شود. 

 

بخوانید: مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد

اگر قصد دارید بدانید در هر نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه، کدام رشته ها در کدام یک از دانشگاه های اصفهان منتشر شده است و درچه رشته هایی می توانید در چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته نام نویسی و انتخاب رشته کنید، بایستی که دفترچه های منتشر شده برای مقطع را دریافت و مطالعه کنید.

در ادامه لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را قرار داده ایم که می توانید در میان دانشگاه های مختلف، لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد اصفهان را پیدا کنید.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد | ورودی مهر ماه

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کاردانی پیوسته ۱۴۰۰
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کاردانی ناپیوسته ۱۴۰۰
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کارشناسی پیوسته 1400 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد | ورودی بهمن ماه

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته بهمن ماه 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته بهمن ماه 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته بهمن ماه 1400

 

بخوانید: نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اصفهان ۱۴۰۰

مطابق دفترچه راهنما، ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اصفهان با برخی شرایط عمومی و اختصاصی انجام می شود. شرایط عمومی برای وورد به تمامی مقاطع تحصیلی یکسان است، اما شرایط اختصاصی هر مقطع متفاوت می باشد. در ادامه این مقاله به شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اشاره کرده ایم.

 

شرایط عمومی

❌ معتقد بودن به دین اسلام و یا یکی از ادیان تایید شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

❌ عدم خصومت و یا عدم دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران

❌ نداشتن فساد اخلاقی

❌ پذیرفتن قوانین دانشگاه آزاد

❌ عدم سابقه عضویت در گروه های ضد انقلابی

❌ عدم اعتیاد به مواد مخدر

❌ داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی

❌ ممنوعیت نقل و انتقالات دانشگاه آزاد در پذیرش بدون کنکور

❌ پرداخت شهریه ثابت و متغیر دانشگاه آزاد 

 

بخوانید: مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

شرایط اختصاصی 

✅ کاردانی پیوسته : ارائه مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی، نظام جدید ( 3-3-6 ) و نظام قدیم رشته های فنی حرفه ای و کاردانش (داوطلبان با مدرک دیپلم نظری که رشته ای غیر متجانس با مدرک تحصیلی خود انتخاب کرده اند، باید حداکثر 12 واحد جبرانی بگذرانند)

✅ کاردانی ناپیوسته: ارائه مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی و پیش دانشگاهی، نظام جدید ( 3-3-6 ) و نظام قدیم چهار ساله

✅ کارشناسی ناپیوسته: ارائه مدرک کاردانی پیوسته و یا ناپیوسته با معدل بالای 12 (داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی پیوسته هستند، باید 20 واحد جبرانی بگذرانند) 

✅ کارشناسی پیوسته: ارائه مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی و پیش دانشگاهی، نظام جدید و نظام قدیم چهار ساله 

 

مشاوره ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اصفهان ۱۴۰۰

در زمان ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اصفهان ، هر داوطلب مجاز است به صورت آزادانه از میان رشته هایی که ارائه شده است، رشته مورد نظر خود را انتخاب کرده و در آن ادامه تحصیل دهد. بنابراین داوطلبانی که در پذیرش بدون کنکور و یر اساس سوابق تحصیلی وارد دانشگاه آزاد می شوند، مجاز به نقل و انتقال و مهمانی در رشته های بدون کنکور نیستند.

به همین دلیل توصیه می شود اگر قصد شرکت در رشته های بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های آزاد، از جمله دانشگاه آزاد اصفهان را دارید به خوبی دفترچه انتخاب رشته سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد بررسی کنید و در انتخاب رشته نیز دقت نمایید. برای اطلاع از هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک کنید.

لازم است داوطلبان در نظر داشته باشند که تمامی رشته ها به جز رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی در چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ارائه می گردد. بنابراین اگر رشته مورد نظر شما در دانشگاه آزاد اصفهان ارائه نشده بود، می توانید دیگر دانشگاه های آزاد درج شده در دفترچه را بررسی نمایید. 

چنانچه پیرامون ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اصفهان سوالی دارید می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید و همینطور ضمن دریافت راهنمایی های لازم، ثبت نام خود را به مشاوران برتر این مجموعه بسپارید.

 

بخوانید: ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اصفهان 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

نحوه ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 1400 به چه صورت است؟

نحوه ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ به صورت همزمان با دیگر دانشگاه های آزاد از طریق سایت سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.org ” انجام می شود.

متقاضیان ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ، از چه طریقی می توانند از رشته های ارائه شده در این دانشگاه ها مطلع شوند؟

رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد در قالب یک دفترچه به صورت مجزا برای چهار مقطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته برای هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه منتشر می گردد.

آیا ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اصفهان 1400 برای هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود؟

بله، ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اصفهان ۱۴۰۰ مطابق سال های گذشته برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام می شود.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اصفهان

 

  • dun tel
  • ۰
  • ۰

سایت ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ سامانه پادا می باشد. در سال های اخیر علاوه بر دانش آموزان شاهد، دانش آموزان غیرشاهد نیز می‌توانند به تحصیل در این مدارس بپردازند. پذیرش دانش آموزان غیر شاهد در مدارس شاهد طبق مقررات خاصی انجام می شود، به طوری که بایستی طبق جدول امتیاز بندی، موفق به کسب امتیاز لازم شوند. متقاضیان این مدارس در پایه های تحصیلی اول ابتدایی، دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه بایستی ثبت نام اولیه خود را در سامانه پادا انجام دهند. داوطلبان میان پایه نیز به صورت حضوری بایستی مراحل ثبت نام خود را پشت سر بگذارند. در ادامه این مقاله پیرامون سایت جدید ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 “ pada.medu.ir ” اطلاعاتی ارائه کرده ایم.

منبع: سایت ثبت نام شاهد

 

ثبت نام مدارس شاهد 1401 فقط از طریق سایت پادا ” pada.medu.ir ” انجام می شود و دیگر از سایت سجا امکان پذیر نیست.

 

 

سایت ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ثبت نام در مدارس شاهد برای پایه‌های اول ابتدایی، هفتم و دهم به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد. همه افرادی که واجد شرایط هستند، می‌توانند در زمان ثبت نام مدارس شاهد به سایت ثبت نام شاهد به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

لازم به ذکر است ثبت نام مدارس شاهد برای دوره‌های میان پایه به صورت حضوری و با مراجعه به مدرسه شاهد مورد نظر امکان‌پذیر است. سنجش و پذیرش دانش آموز برای مدارس شاهد پس از بررسی درخواست‌های ثبت نام انجام می‌گیرد. متقاضیان ثبت نام کننده برای آگاهی از وضعیت پذیرش خود باید نتایج ثبت نام مدارس شاهد را دنبال کنند.

ثبت نام شاهد

 

نحوه ثبت نام در سایت مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمینه ثبت نام در مدارس شاهد برای تمامی علاقه مندان در مهلت مقرر فراهم است. بهتر است قبل از اقدام به ثبت نام مدارک موردنیاز را آماده کنید تا فرایند ثبت نام به سادگی انجام گیرد. جهت پیش ثبت نام در پایه های اول ابتدایی، هفتم و دهم به سامانه پادا مراجعه کنند. در ادامه نحوه ثبت نام مدارس شاهد به ترتیب مراحل شرح داده شده است که متقاضیان جهت ثبت نام کافی است طبق مراحل زیر پیش بروند.

 

ثبت نام اول ابتدایی

1️⃣ به سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان (پادا) به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” مراجعه کنید.

2️⃣ داوطلبان بایستی پس از ورود به سامانه پادا، بر روی گزینه ” ثبت نام دانش آموزان جدید الورود ” کلیک کنند.

 

3️⃣ پس از وارد شدن به صفحه جدید، بایستی که در کادر های مشخص شده اطلاعات خود را شامل کد ملی ولی دانش آموز، شماره تلفن ولی دانش آموز و کد دانش آموز در این کادر ها وارد کنند.

 

4️⃣ پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده، فرم تقاضانامه ثبت نام در مدارس شاهد در سایت ثبت نام و سامانه پادا نمایش داده می شود که متقاضیان می توانند جهت تکمیل آن اقدام کنند.

توجه

 

نتایج ثبت نام مدارس شاهد پس از گذشت تقریبا یک بازه زمانی دو هفته منتشر می شود و متقضیان می‌توانند از نتیجه ثبت نام خود مطلع شوند. متقاضیانی که موفق به کسب امتیاز لازم برای ثبت نام در مدارس شاهد شده باشند، می‌توانند به صورت حضوری و به همراه یکی از والدین خود به مدرسه موردنظر مراجعه کنند و ثبت نام خود را قطعی کنند.

 

 

ثبت نام دوره اول و دوم متوسطه

1️⃣ به سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان (پادا) به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” مراجعه کنید.

2️⃣ داوطلبان بایستی پس از ورود به سامانه پادا، بر روی گزینه ” پیش ثبت نام پایه هفتم و دهم ” کلیک کنند.

 

3️⃣ پس از وارد شدن به صفحه جدید، در کادر های مشخص شده نام کاربری (کد ملی دانش آموز) و کلمه عبور (از مدیر مدرسه خود می توانید دریافت کنید) را وارد کنند.

 

 

4️⃣ فرم ثبت نام و انتخاب مدرسه مورد تقاضای خود

5️⃣ کد رهگیری را دریافت کنید

 

بخوانید: امتیاز بندی مدارس شاهد

 

 

مشاوره ثبت نام شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

هر ساله همزمان با آغاز ثبت نام مدارس شاهد در سایت مربوطه که در سال جاری سامانه پادا است، یک دفترچه با عنوان دفترچه ثبت نام مدارس شاهد به صورت مشترک برای تمامی پایه ها منتشر می گردد، متقاضیان بایستی که در وهله اول این دفترچه را به طور کامل مطالعه کنند.

یکی از مواردی که در دفترچه نامبرده درج شده است، جدول امتیاز بندی مدارس شاهد است. هر داوطلب با سهمیه شاهد و یا غیر شاهد متناسب با سهمیه ای که دارد می تواند امتیاز خود را محاسبه کند. داوطلبانی که طبق این جدول بتوانند امتیاز بیشتری را کسب کنند، در الویت ورود به مدارس شاهد می باشند. چنانچه پیرامون انجام پیش ثبت نام در مدارس شاهد سوالی دارید، می توانید با برقراری تماس با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل، پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

[type=”shadow”]بخوانید: ویرایش ثبت نام مدارس شاهد [/box]

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت جدید ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 ” pada.medu.ir ” می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

سایت ثبت نام مدارس شاهد 1400 – 1401، کدام سامانه می باشد؟

متقاضیان بایستی جهت ثبت نام در مقاطع تحصیلی اول ابتدایی، متوسط اول و دوم به سایت پادا مراجعه کنند.

آیا ثبت نام میان پایه شاهد نیز از طریق سایت ثبت نام مدارس شاهد 1400 انجام می شود؟

خیر، ثبت نام میان پایه شاهد فقط به صورت حضوری انجام می شود.

نحوه ثبت نام مدارس شاهد 1400 به چه صورت است؟

در متن مقاله به شرح نحوه ثبت نام مدارس شاهد در سامانه پادا پرداخته ایم

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: سایت ثبت نام شاهد

 

  • dun tel
  • ۰
  • ۰

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود. دسته ای از دانش آموزان که در حال تحصیل در مقطع نهم هستند و قصد دارند با شرکت در آزمون نمونه‌دولتی، در مقطع دهم وارد مدارس نمونه‌دولتی شوند، بایستی از تاریخ نام نویسی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 مطلع باشند. ثبت نام این آزمون فقط در تاریخ های اعلام شده و به صورت اینترنتی از طریق سایت های استانی، انجام می شود. در ادامه این مطلب اطلاعات کاملی از زمان ثبت نام ارائه کرده ایم.

منبع: زمان ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم

 

زمان ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

تاریخ ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود. تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان نام نویسی آزمون نمونه‌دولتی برای سال جاری منتشر نشده است اما با توجه به اینکه این فرآیند در سال های گذشته در اواسط فروردین ماه انجام شد، پیش بینی می شود که در سال جاری نیز مهلت ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 مشابه سال گذشته در فروردین ماه 1401 باشد.

 

تاکنون تاریخ ثبت نام نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

 

در صورتی که اخبار جدیدی مبنی بر تاریخ ثبت نام آزمون مدارس نمونه‌دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 دریافت کنیم، تاریخ دقیق را در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

 

تمدید مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

علاوه بر مهلت نام نویسی نمونه‌دولتی نهم به دهم ، اداره کل آموزش و پرورش استان ها بازه زمانی دیگری را به عنوان تمدید مهلت آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 در نظر می گیرند. پس از اتمام مهلت نام نویسی دسته ای از متقاضیان در این مرحله جا می مانند. به منظور رفاه حال این دسته از دانش آموزان مهلت نام نویسی برای یک بازه زمانی دو تا سه روزه نیز تمدید می شود.

علاقه مندان مجاز هستند در تمدید مهلت نام نویسی نیز اگر مراحل نام نویسی خود را تکمیل نکرده اند، نسبت به بارگذاری مدارک لازم و تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی اقدام کنند.

 

 

بخوانید: سایت ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم

 

 

مشاوره ثبت نام آزمون نمونه دولتی

نام نویسی آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم 1401 _ 1402 به صورت استانی انجام می شود. به این معنی که هر داوطلب باید به سایت استان محل زندگی خود مراجعه کند. تنها نکته ای که وجود دارد این است که نام نویسی در این آزمون فقط در بازه های زمانی گفته شده امکان پذیر می باشد و خارج از آن داوطلبان نمی توانند مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند.

هر دانش آموز مقطع نهم که مطابق دفترچه ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم 1401 _ 1402 واجد الشرایط باشد، می تواند با استفاده از اطلاعات “ کد ملی ” و ” رمز عبور همگام ” وارد پرتال خود شده و با پرداخت هزینه و تکمیل فرم تقاضانامه، ثبت نام خود را انجام دهد.

شما دانش آموزان عزیز و اولیا گرامی می توانید برای دریافت اخبار لحظه ای پیرامون آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس حاصل بفرمایید. 

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مدارس نمونه دولتی 1401- 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

نام نویسی آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چه تاریخی می باشد؟

احتمالا همانند سال های گذشته در اواخر فرورودین ماه انجام شود.

آیا تاریخ ثبت نام آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ تمدید نیز می شود؟

بله، هر ساله مهلت نام نویسی برای یک بازه زمانی دو تا سه روزه نیز تمدید می شود.

نام نویسی آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم 1401- 1402 از طریق کدام سایت انجام می شود؟

ثبت نام آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم به صورت استانی و از طریق سایت آزمون نمونه‌دولتی هر استان به صورت جداگانه انجام می شود.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: زمان ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم

 

  • dun tel
  • ۰
  • ۰

دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ را برای دانلود در ادامه قرار داده ایم. ثبت نام مدارس شاهد براساس ضوابط و شرایط مشخصی انجام می‌گیرد. به عبارت دیگر تنها افرادی که واجد شرایط باشند، مجاز به ثبت نام در این مدارس هستند. داوطلبان برای سه پایه تحصیلی اول ابتدایی، هفتم و دهم می‌توانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند. به طور کلی دفترچه ثبت نام مدارس شاهد تمام راهنمایی‌هایی که برای ورود به مدارس شاهد مورد نیاز است را به متقاضیان انتقال می‌دهد. در این مقاله به بررسی زمان و نحوه دریافت و دانلود دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 پرداخته شده است.

منبع: دفترچه ثبت نام شاهد

 

دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان دریافت دفترچه‌ی ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 بستگی به زمان ثبت نام مدارس شاهد دارد. دفترچه‌ی ثبت نام مدارس شاهد برای پایه اول ابتدایی، پایه هفتم و پایه دهم به صورت مشترک تنظیم و ارائه می‌شود. به طور معمول این دفترچه دو یا سه روز قبل از آغاز ثبت نام مدارس شاهد منتشر می‌شود. بهتر است دفترچه‌ی ثبت نام مدارس شاهد را به موقع دریافت کرد و قبل از ثبت نام حتما آن را مطالعه کرد.

 

بخوانید: ثبت نام شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دفترچه ثبت نام مدارس شاهد سالانه مطابق به مقررات و شرایط جدید و به روز منتشر می‌شود. بدین ترتیب متقاضیان ثبت نام مدارس شاهد 1401- 1402 باید دقیقاً دفترچه‌ی ثبت نام مربوط به همین سال را ملاک ثبت نام خود قرار دهند. درحال حاضر دفترچه‌ی ثبت نام مدارس شاهد منتشر نشده است؛ به محض انتشار از طریق همین مقاله می‌توانید آن را دانلود کنید.

 

دانلود دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

 

جزییات دفترچه ثبت نام شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

محتوای دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 1401- 1402 شامل 5 بخش است. در هریک از این 5 بخش اطلاعاتی کاربردی گرداوری شده‌اند که می‌توانند راهنمای خوبی برای داوطلبان باشند. در جدول زیر جزئیاتی در رابطه با هر یک از این 5 بخش ارائه شده است.

عنوان توضیحات
ضوابط و شرایط ثبت نام  در این بخش تمام شرایطی که برای ورود به مدارس شاهد مورد نیاز است شرح داده شده است.
شرایط علمی ثبت نام  تحصیل در مدارس شاهد برای پایه‌های مختلف نیاز به برخی شرایط علمی دارد. در این بخش از دفترچه‌ی شرایط علمی مورد نیاز برای ثبت نام در مدارس شاهد درج شده است.
زمانبندی ثبت نام  فرایند ثبت نام مدارس شاهد دارای مراحل مختلفی است. داوطلبان می‌توانند زمانبندی هر یک از این مراحل را در این بخش از دفترچه‌ی مشاهده کنند.
نحوه امتیازبندی داوطلبان با اولویت ایثارگری سنجش و پذیرش دانش آموزان مدارس شاهد بر اساس امتیاز ایثارگری انجام می‌گیرد. در این بخش جزئیات نحوه امتیازبندی داوطلبان ثبت نام در مدارس شاهد با اولویت ایثارگری ارائه شده است.
مراجع قانونی صادر کننده گواهی حضور در جبهه گاهی ممکن است برای ثبت نام در مدارس شاهد ارائه گواهی مورد نیاز باید. متقاضیان می‌توانند اطلاعات مراجعه قانونی را برای دریافت گواهی از این بخش از دفترچه به دست آورند.

 

بخوانید: سایت ثبت نام مدارس شاهد

 

 

ضوابط و شرایط ثبت نام 

علاوه بر دانش آموزان شاهد، دانش آموزان غیرشاهد نیز می‌توانند در صورت داشتن شرایط وارد مدارس شاهد شوند. دانش آموزان شاهد شامل فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان بالای 25 درصد هستند. پذیرش دانش آموزان شاهد در مدارس شاهد قطعی است. دانش آموزان غیرشاهد افرادی هستند که دارای اولویت در جدول امتیازبندی مدارس شاهد هستند. پذیرش این دسته از دانش آموزان ابتدا به صورت موقت و سپس در صورت داشتن شرایط لازم به شکل قطعی انجام می شود. ضوابط و شرایط ثبت نام در مدارس شاهد برای تمام پایه‌های تحصیلی و برای تمام دانش آموزان شاهد و غیر شاهد مشترک و به شرح زیر است :

✅ دارا بودن صلاحیت فردی و اخلاقی

✅ رعایت شئونات و پوشش مناسب با سن و سال دانش آموزان

✅ پایبندی خانواده دانش آموز به شئونات و ارزش‌های دینی

✅ رعایت مقررات و آیین نامه‌های انضباطی، تربیتی و آموزشی مدارس شاهد

✅ سکونت در محدوده تعیین شده برای متقاضیان

 

بخوانید: شرایط ثبت نام مدارس شاهد 

 

 

شرایط علمی ثبت نام 

1️⃣ پایه اول ابتدایی: برای این دسته از داوطلبان شرایط ویژه‌ای معرفی نشده است. متقاضیان ثبت نام پایه اول ابتدایی باید علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی، امتیاز لازم مطابق با جدول امتیازبندی را کسب کنند.

7️⃣ پایه هفتم: متقاضیان این پایه باید در دروس خردادماه پایه ششم ابتدایی نمره مورد نیاز را کسب کرده باشند. داشتن نمرات ” خیلی خوب ” در تمام دروس و یا کسب حداکثر یک نمره ” خوب ” الزامی است. دانش آموزان شاهدی که بالاترین اولویت را دارند، در صورت دارا بودن دو نمره ” خوب ” محدودیتی برای ثبت نام مدارس شاهد نخواهند داشت.

🔟 پایه دهم: برای ثبت نام در پایه دهم مدارس شاهد لازم است داوطلب حداقل معدل کل 17 را در پایه نهم کسب کرده باشد. علاوه بر این نمرات هیچ یک از دروس پایه نهم این داوطلبان نباید کمتر از 15 باشد.

 

زمانبندی مراحل ثبت نام شاهد

در دفترچه ثبت نام مدارس شاهد یک بخش کاربردی وجود دارد و آن زمان ثبت نام مدارس شاهد است. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به این بخش از زمان دقیق اجرای هریک از مراحل ثبت نام مارس شاهد آگاه شوند. در ادامه جدول زمانبندی مراحل ثبت نام مدارس شاهد ارائه شده است.

مراحل ثبت نام اول ابتدایی پایه هفتم پایه دهم
زمان ثبت نام اوایل خرداد اوایل تیر اوایل تیر
اعلام نتایج غیر قطعی از طریق سایت و ارسال پیامک نبمه دوم خرداد نبمه دوم تیر نبمه دوم تیر
بررسی مدارک از سوی ستاد ثبت نام و تأیید در سامانه سجا نبمه دوم خرداد نبمه دوم تیر نبمه دوم تیر
تأیید مدارک ثبت نام از سوی منطقه و اعلام نتایج قطعی اواخر خرداد اواخر تیر نیمه اول مرداد

 

بخوانید: مدارک ثبت نام شاهد 

 

 

نحوه امتیازبندی داوطلبان با اولویت ایثارگری

نحوه امتیازبندی داوطلبان با اولویت ایثارگری در قالب یک جدول تنظیم شده و در دفترچه ثبت نام مدارس شاهد قرار داده شده است. داوطلبان با مراجعه به این جدول می‌توانند مطابق با وضعیت خود از امتیازی که کسب می‌کنند آگاه شوند. اولویت ایثارگری در این جدول به 8 دسته تقسیم شده است. افرادی که اولویت بالاتری دارند، امتیاز بیشتری کسب می‌کنند.

 

امتیاز بندی مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

علاوه بر اولویت‌های ایثارگری، 9 مورد از سایر اولویت‌ها نیز وجود دارد که در این بخش ارائه شده است. بدین ترتیب به جز دانش آموزانی که سهمیه ایثارگری دارند، شرایط ورود به مدارس شاهد برای افراد دیگر نیز فراهم است. حافظان قران کریم و دارندگان مقام ملی و بین المللی نمونه ای از این دسته از افراد هستند. برای دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مدارس شاهد 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: دفترچه ثبت نام شاهد

 

  • dun tel
  • ۰
  • ۰

سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ همان سایت سازمان سنجش آموزش کشور با نشانی الکترونیکی sanjesh.org می باشد. از آنجایی که طی سال های اخیر برای ورود به دانشگاه آزاد هیچ آزمون جداگانه ای برگزار نمی شود، علاقه مندان به تحصیل در رشته های با آزمون دانشگاه آزاد می توانند در آزمون یکپارچه ای که سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می کند، شرکت کنند. دانشگاه آزاد در پنج زیر گروه آزمایشی علوم تجربی، ریاضی، علوم انسانی، هنر و زبان از طریق کنکور سراسری و از میان علاقه مندان دانشجو جذب می کند، اما فقط رشته های گروه پزشکی در زیر گروه آزمایشی علوم تجربی  و برخی رشته های پرطرفدار در دیگر رشته ها به صورت با آزمون ارائه می گردد. در ادامه اطلاعات کامل تری از سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 ارائه کرده ایم.

منبع: سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد

 

سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

آزمون ورود به رشته های با آزمون دانشگاه آزاد، با آزمون ورود به دوره های مختلف دانشگاه های سراسری به صورت مشترک توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می گردد. داوطلبانی که علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته های گروه پزشکی ارائه شده در زیر گروه آزمایشی علوم تجربی و یا برخی رشته های پرطرفدار در واحد های معتبر دانشگاه آزاد هستند؛ می توانند در تاریخ های اعلام شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “ sanjesh.org ” مراجعه کنند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند.

لینک ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 در تاریخ  10 بهمن ماه 1400 لغایت روز یکشنبه 17 بهمن ماه 1400 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور فعال می شود. علاقه مندان باید در این تاریخ از طریق سایت نامبرده نسبت به بارگذاری مدارک لازم و تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی اقدام کنند. دیگر اطلاعیه های مربوط به کنکور دانشگاه آزاد 1401 نیز از طریق این سایت منتشر می گردد.

 

نحوه نام نویسی در سایت ثبت نام کنکور ۱۴۰۱

داوطلبانی که بر اساس دفترچه راهنمای کنکور سراسری، واجد الشرایط نام نویسی در کنکور دانشگاه آزاد 1401 هستند، می توانند مطابق مراحل زیر نسبت به نام نویسی و ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

1️⃣ وارد سایت سازمان سنجش ” sanjesh.org ” شوید و از منوی رنگی سمت راست سایت بر روی گزینه ” سراسری ” کلیک کنید.

2️⃣ بر روی لینک فعال ” ثبت نام آزمون سراسری سال 1401 ” کلیک نمایید.

3️⃣ از منوی سمت راست سایت بر روی گزینه ” خرید سریال ثبت نام ” کلیک کنید.

4️⃣ نوع سریال ثبت نام خود را متناسب با گروه آزمایشی انتخاب کنید. (در نظر داشته باشید در این مرحله اگر قصد دارید علاوه بر انتخاب رشته در دانشگاه آزاد، درانتخاب  دانشگاه های غیرانتفاعی و پیام نور نیز شرکت کنید، باید برای آن ها نیز سریال علاقه مندی جداگانه تهیه نمایید. )

5️⃣ برای پرداخت هزینه جهت خرید سریال ثبت نام، اطلاعات شخصی خواسته شده و اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب که رمز پویای آن فعال باشد را وارد نمایید و هزینه مربوطه را بپردازید و در نهایت شماره پیگیری پرداخت را دریافت کنید.

6️⃣ مجدد به صفحه اول بازگردید و پس از انتخاب گزینه ” تایید و ادامه – گام بعدی ” سریال ثبت نام را که خریده اید را وارد کنید.

7️⃣ در این مرحله فرم تقاضانامه نمایش داده خواهد شد که لازم است پس از بارگذاری عکس خود،  آن را با اطلاعات شخصی، تحصیلی تکمیل کنید.

8️⃣ در نهایت فرم ثبت نام خود را چندین بار بررسی کنید و سپس بر روی گزینه “ تایید نهایی ” کلیک کنید 

9️⃣ شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام را دریافت نمایید.

 

به محض فعال شدن لینک ثبت نام کنکور سراسری 1401 راهنمای تصویری را اضافه خواهیم کرد.

 

 

ثبت نام آزمون سراسری ۱۴۰۱

برای تکیمل اینترنتی فرم تقاضانامه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 شما به برخی اطلاعات شامل اطلاعات شخصی، اطلاعات تماس و آدرس محل سکونت، برخی کد های تحصیلی و وضعیت نظام وظیفه آقایان، اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی، اطلاعات مربوط به سهیمه و … نیاز دارید. می توانید برای افزایش سرعت و جلوگیری از ایجاد خطا قبل از مراجعه به سایت سازمان سنجش  این اطلاعات را آماده کنید.

پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، علاقه مندان به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد و داوطلبانی که  مطابق کارنامه اولی خود، مجاز به انتخاب رشته در این دانشگاه هستند، می توانند به سایت سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.org ” مراجعه کنند.

در نظر داشته باشید، در صورتی که در هر مرحله ازثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 به مشکل بخورید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مجموعه مشاوره تحصیلی دانتل مشکل خود را حل کنید و ثبت نام خود را به مشاوران مجرب این مرکز بسپارید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 کدام سایت می باشد؟

سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “sanjesh.org ” می باشد.

نحوه ثبت نام اینترنتی در کنکور دانشگاه آزاد 1401 در سایت سازمان سنجش به چه صورت می باشد؟

در متن مقاله فوق به نحوه نام نویسی کنکور 1401 در سایت ثبت نام کنکور 1401 اشاره کرده ایم.

متقاضیان چه زمانی باید به سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 جهت ثبت نام مراجعه کنند؟

طبق آخرین اطلاعیه های منتشر شده از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور، متقاضیان می توانند در تاریخ 10 بهمن ماه 1400 لغایت روز یکشنبه 17 بهمن ماه 1400، جهت نام نویسی اقدام نمایند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد

 

  • dun tel
  • ۰
  • ۰

اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ پس از بررسی پاسخبرگ های متقاضیان این آزمون از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده و در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شرکت کرده و در جلسه حضور داشته اند، می توانند برای اطلاع از وضعیت عملکرد نتایج کنکور ارشد وزارت بهداشت 1401 به سایت sanjeshp.ir مراجعه کنند و نتیجه خود را دریافت نمایند.

منبع: نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت

 

نتایج اولیه کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

مرکز سنجش آموزش بزشکی برای داوطلبانی که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی را دارند، هر ساله آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را برگزار می کند. نتیجه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در دو مرحله شامل نتیجه اولیه و نتیجه نهایی منتشر می گردد. پس از تقریبا یک ماه از برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت، متقاضیانی که در جلسه حضور داشته اند می توانند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی از نتیجه خود مطلع شوند. 

نتیجه اولیه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در قالب یک کارنامه منتشر شده و در اختیار شرکت کنندگان در جلسه این آزمون قرار می گیرد. کارنامه منتشر شده در این مرحله شامل مشخصات فردی، درصد دروس، رتبه، تراز و وضعیت مجاز بودن داوطلب برای شرکت در مرحله بعدی یعنی انتخاب رشته می باشد.

 

زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

نتیجه اولیه آزمون کارشناسی ارشد زمانی اعلام می گردد که این مرکز تصحیح پاسخبرگ های شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد را به پایان رسانده باشد که معمولا این فرآیند با توجه به سال های گذشته یک ماه زمان نیاز دارد.

 

تاکنون زمان اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ اعلام نشده است.

 

هر ساله ابتدا سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی زمان اعلام نتیجه اولیه ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ را از پیش اعلام می نماید تا هر شرکت کننده با اطلاع از زمان دقیق به سایت نامبرده مراجعه کنند. به محض اعلام نتیجه کنکور کارشانسی اذشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ در این مقاله بروزرسانی و منتشر خواهد شد.

 

نحوه مشاهده نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت 1401 همانطور که چندین بار اشاره کردیم به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر می گردد. مراحل دریافت نتیجه اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را در ادامه ارائه کرده ایم.

1️⃣ به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی اینترنتی ” sanjeshp.ir ” مراجعه کنید.

2️⃣ در منوی سمت راست سایت ابتدا بر روی گزینه “ کارشناسی ارشد ” و سپس گزینه ” ارشد ” کلیک کنید.

3️⃣ گرینه ” کارنامه علمی ” را انتخاب کنید.

4️⃣ در این مرحله در کادر مربوطه ” کد رهگیری ثبت نام ” خود را وارد کنید، تا بتوانید کارنامه علمی خود را در این مرحله دریافت کنید.

 

به محض فعال شدن لینک اعلام نتایج، راهنمای تصویری نیز اضافه خواهد شد.

 

همزمان با انتشار نتیجه اولیه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، داوطلبان می توانند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، پاسخنامه خود را نیز دریافت نمایند. کارنامه منتشر شده در این مرحله برای تمامی شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت که قصد تحصیل در یکی از دوره های روزانه، شهریه پرداز دانشگاه های سراسری و همینطور دانشگاه آزاد را دارند، می باشد.

 

مشاوره آزمون ارشد علوم پزشکی ۱۴۰۱

پس از اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، داوطلبانی که مطابق کارنامه اولیه خود مجاز به انتخاب رشته در دوره های مختلف روزانه، شهریه پرداز و یا آزاد هستند، می توانند مطابق با علاقه مندی های خود مرحله انتخاب رشته را پشت سر بگذازند.  متقاضیان در وهله اول باید دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 را دریافت کرده و مندرجات آن را به دقت مطاله نمایند و سپس کد رشته محل های مورد علاقه خود را از این دفترچه استخراج کنند.

چینش الویت ها در فرم انتخاب رشته حداکثر به تعداد دانشگاه ها و مراکز پذیرنده رشته امتحانی داوطلب کار بسیار راحتی نخواهد بود و بایستی فاکتور های مختلفی در نظر گرفته شود. بهتر است متقاضیان برای انجام یک انتخاب رشته درست حتما با مشاوران آگاهی در ارتباط باشند تا بتوانند به کمک آن ها از نکته ها و فاکتور های موثر در قبولی هر داوطلب با رتبه ای که کسب کرده است، مطلع گردند.

 مشاوران مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل در زمنیه تحصیلی و انتخاب رشته دارای چندین سال تجربه هستند، که می توانند به شما کمک کنند انتخاب رشته اصولی را انجام دهید. برای دریافت مشاوره کافی است در کم ترین زمان با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ارشد وزارت بهداشت 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت 1401 چه زمانی اعلام می گردد؟

در متن مقاله به زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اشاره شده است.

نتیجه اولیه ارشد وزارت بهداشت 1401 از طریق چه سایتی اعلام می شود؟

اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی اینترنتی ” sanjeshp.ir ” اعلام می گردد.

نحوه دریافت نتیجه ارشد وزارت بهداشت 1401 چگونه است؟

در مقاله فوق به صورت گام به گام به نحوه دریافت نتیجه ارشد وزارت بهداشت 1401 اشاره کرده ایم.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت

 

  • dun tel