duntelco

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

نتایج کنکور سراسری 99

دفترچه انتخاب رشته تجربی

طرح شهاب چیست

روش صحیح مطالعه فیزیک کنکور ریاضی 1400

روش صحیح مطالعه زبان خارجه کنکور سراسری 1400

روش صحیح مطالعه دین و زندگی کنکور سراسری 1400

قوانین نظام وظیفه دانشگاه در زمان ثبت نام

بهترین منبع تست کنکور انسانی 1400

روش صحیح مطالعه شیمی کنکور ریاضی 1400

کتب کمک درسی کنکور هنر 1400

بودجه بندی دروس عمومی کنکور سراسری 1400

کارنامه سبز ارشد 99

ثبت نام ارشد 1400

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور 99

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99

زمان تکمیل ظرفیت کنکور 99

شرایط ثبت نام کنکور ارشد 1400

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور ارشد 1400

نحوه ثبت نام کنکور ارشد 1400

فرم پیش نویس ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

مدارک لازم ثبت نام کنکور ارشد 1400

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

شرایط انتقالی دانشگاه آزاد

مدارک مورد نیاز انتقالی دانشگاه آزاد

جدول همترازی نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

سامانه منادا دانشگاه آزاد

سهمیه تغییر رشته هیئت علمی در کنکور 99 چگونه است

زمان انتقالی دانشگاه سراسری 99

پیوندها

۱۵۰ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رشته ایمنی شناسی دامپزشکی یکی از رشته های امتحانی زیرمجموعه گروه دامپزشکی می‌باشد و همینطور از رشته های شناور کنکور کارشناسی ارشد 1400 محسوب می‌شود. داوطلبانی که علاقه‌مند به تحصیل در این رشته هستند بایستی در اولین و مهمترین قدم از سرفصل های امتحانی و همینطور منابع آزمون کارشناسی ارشد رشته ایمنی شناسی دامپزشکی مطلع باشند. اطلاع از منابع مناسب برای  کنکور کارشناسی ارشد ایمنی شناسی دامپزشکی می‌تواند داوطلبان را به نتیجه دلخواه نزدیکتر کند. با توجه به اهمیت این موضوع در ادامه قصد داریم منابع کنکور کارشناسی ارشد ایمنی شناسی دامپزشکی را ارائه کنیم. تمامی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد می‌توانند برای دریافت مشاوره با مرکز مشاوره دانتل تماس حاصل بفرمایند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه منابع کنکور کارشناسی ارشد ایمنی شناسی دامپزشکی 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: منابع کنکور ارشد ایمنی شناسی دامپزشکی

  • ۰
  • ۰

اگر علاقه‌مند به تحصیل در یکی از رشته های مدیریت پروژه و ساخت، فناوری معماری، معماری و انرژی، مدیریت ساخته ها و تکنولوژی فناوری معماری هستید، باید در آزمون کارشناسی ارشد هنرهای ساخت و معماری شرکت کنید. رشته های مذکور همگی در آزمون کارشناسی ارشد هنرهای ساخت و معماری قرار دارند که البته بعضی از این رشته ها دارای گرایش نیز هستند. آزمون کارشناسی ارشد هنرهای ساخت و معماری مجموعا شامل 7 درس امتحانی است که داوطلبان باید برای هریک از این دروس با توجه به ضریب و اهمیتی که دارند، منابع مطالعاتی را تهیه کرده و برای شرکت در کنکور آماده شوند. در ادامه مطلبی در خصوص مواد امتحانی، ضرایب دروس و منابع کنکور کارشناسی ارشد هنر های ساخت و معماری 1400 تهیه کرده ایم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه منابع کنکور کارشناسی ارشد هنر های ساخت و معماری 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: منابع کنکور کارشناسی ارشد معماری 1400

  • ۰
  • ۰

متولی برگزاری کنکور کارشناسی ارشد رشته ریاضی در مقطع ارشد سازمان سنجش است. هرسال همزمان با آغاز ثبت نام آزمون، عناوین دروس مطرح در کنکور اطلاع رسانی می‌شود. اما لیستی تحت عنوان منابع مطالعاتی، برای کسب آمادگی دراختیار داوطلبان قرار نمی‌گیرد. انتخاب منابع معتبر برای بسیاری از داوطلبان سخت و چالش برانگیز است. در این مقاله لیستی از منابع کنکور کارشناسی ارشد ریاضی 1400 را ارائه می‌کنیم. داوطلبان می توانند پس از مشورت با کارشناسان منابع درخور شرایط خویش را برگزینند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه منابع کنکور کارشناسی ارشد ریاضی 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: منابع کنکور کارشناسی ارشد ریاضی 1400

  • ۰
  • ۰

رشته علوم کامپیوتر در مقطع کارشناسی ارشد جزء مجموعه های امتحانی شناور محسوب می‌شود. یعنی کلیه داوطلبان در صورت تمایل می‌توانند این رشته را به عنوان مجموعه امتحانی دوم خود برگزینند. در این مقاله کلیه رشته ها، گرایش ها و کد ضریب های این مجموعه معرفی شده و منابع مطالعاتی لازم برای کسب آمادگی داوطلبان را ارائه کرده ایم. لیستی از منابع کنکور کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر 1400 در ادامه منتشر می‌شود. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه منابع کنکور کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: منابع کنکور ارشد علوم کامپیوتر 1400

  • ۰
  • ۰

رشته علوم و مهندسی صنایع غذایی از رشته های امتحانی زیرمجموعه گروه کشاورزی و منابع طبیعی و همینطور‌ از رشته های اصلی آزمون کارشناسی ارشد می‌باشد. داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور کارشناسی ارشد رشته علوم و مهندسی صنایع غذایی را دارند، بایستی در وهله اول از سرفصل ها و منابع مطالعاتی این آزمون مطلع شوند، چراکه منبع مناسب تا حدود زیادی داوطلب را به رتبه ایده آلش نزدیک خواهد کرد. با توجه به اهمیت منابع کنکور کارشناسی ارشد علوم و مهندسی صنایع غذایی در ادامه منابع کنکور کارشناسی ارشد این رشته را معرفی کرده ایم. تمامی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 1400 می‌توانند برای دریافت مشاوره با مشاوران مرکز مشاوره دانتل تماس حاصل بفرمایند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه منابع کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع غذایی 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: منابع کنکور ارشد مهندسی صنایع غذایی

  • ۰
  • ۰

یکی از قسمت‌های مهم دفترچه راهنمای ثبت نام داوطلبان، بخش مربوط به سهمیه ها در کنکور است. در طی سالیان گذشته 19 سهمیه متفاوت در کنکور لحاظ می‌شده است که باعث بروز اختلال در روند گزینش داوطلبان شده و مشکلاتی را برای دانشگاه ها به وجود آورده بود. لذا طی مصوبه جدید مجلس سهمیه ها دستخوش تغییرات شده و  و موارد اعمال سهمیه در کنکور 1400 به 3 مورد کاهش یافته و بخری حذف شده است. اطلاعات تکمیلی در رابطه با سهمیه کنکور سراسری 1400 در ادامه مقاله در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سهمیه کنکور سراسری 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید. 

منبع: تغییرات و حذف سهمیه کنکور سراسری 1400

  • ۰
  • ۰

ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد در بازه زمانی مشخص و محدودی انجام می‌گیرد. افرادی که مایل به ثبت نام در این آزمون هستند، موظفند تا در همین بازه زمانی و پس از پرداخت هزینه ثبت نام، به فرم ثبت نام دسترسی داشته باشند. پرداخت هزینه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد شرط اصلی ثبت نام است. این هزینه به صورت اینترنتی پرداخت می‌شود. با توجه به ادغام کنکور دانشگاه آزاد و سراسری، تنها با خرید یک کارت اعتباری می‌توان در این آزمون مشترک ثبت نام کرد. در این مقاله به بررسی هزینه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1400  پرداخته شده و نحوه خرید کارت ثبت نام دانشگاه آزاد شرح داده شده است. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: هزینه ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 1400

  • ۰
  • ۰

زمانبندی ثبت نام در آزمون‌های کنکور از طریق سازمان سنجش به متقاضیان اطلاع‌رسانی می‌شود. علی رغم اعلام مکرر رسمی، برخی از داوطلبان در بازه زمانی مشخص شده، موفق به ثبت نام و تکمیل فرم آزمون نمی‌شوند. لذا سازمان سنجش بازه زمانی دیگری را پس از اتمام مهلت ثبت نام اولیه، برای همراهی با این گروه درنظر می‌گیرد. مهلت زمان درنظر گرفته شده برای ثبت نام جاماندگان کوتاه تر از زمان اولیه است. اطلاعات تکمیلی در رابطه با ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری 1400 در ادامه ارائه می‌شود.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری 1400

  • ۰
  • ۰

تمامی داوطلبانی که در تمامی زیرگروه ها در کنکور سراسری شرکت می‌کنند، بایستی پیش از حاضر شدن در جلسه آزمون، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی ایتترنتی " sanjesh.org " مراجعه کرده و نسبت به دریافت کارت جلسه آزمون، در زیرگروه مربوطه خود اقدام کنند. در ادامه این مطلب به منظور ارائه اطلاعات بیشتر، مطالبی پیرامون زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 ارائه کرده ایم.

 

برای مشاوره در زمینه کنکور سراسری 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1400

  • ۰
  • ۰

تمامی داوطلبانی که در زمان‌های مقرر اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، موفق به تکمیل مراحل ثبت نام در سایت سازمان سنجش شده اند، بایستی در روزهای نزدیک به زمان برگزاری کنکور سراسری که تاریخ دقیق آن از سوی سازمان سنجش اعلام می‌گردد، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. کارت ورود به جلسه کنکور سراسری، از ملزومات شرکت در جلسه آزمون می‌باشد که داوطلبان بایستی در صورت وجود خطا در آن، نسبت به ویرایش اطلاعات مندرج این کارت اقدامات لازم را انجام دهند. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 می‌پردازیم.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور