duntelco

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

نتایج کنکور سراسری 99

دفترچه انتخاب رشته تجربی

طرح شهاب چیست

روش صحیح مطالعه فیزیک کنکور ریاضی 1400

روش صحیح مطالعه زبان خارجه کنکور سراسری 1400

روش صحیح مطالعه دین و زندگی کنکور سراسری 1400

قوانین نظام وظیفه دانشگاه در زمان ثبت نام

بهترین منبع تست کنکور انسانی 1400

روش صحیح مطالعه شیمی کنکور ریاضی 1400

کتب کمک درسی کنکور هنر 1400

بودجه بندی دروس عمومی کنکور سراسری 1400

کارنامه سبز ارشد 99

ثبت نام ارشد 1400

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور 99

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99

زمان تکمیل ظرفیت کنکور 99

شرایط ثبت نام کنکور ارشد 1400

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور ارشد 1400

نحوه ثبت نام کنکور ارشد 1400

فرم پیش نویس ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

مدارک لازم ثبت نام کنکور ارشد 1400

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

شرایط انتقالی دانشگاه آزاد

مدارک مورد نیاز انتقالی دانشگاه آزاد

جدول همترازی نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

سامانه منادا دانشگاه آزاد

سهمیه تغییر رشته هیئت علمی در کنکور 99 چگونه است

زمان انتقالی دانشگاه سراسری 99

پیوندها

۱۵۰ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هر کدام از دانشگاه های سراسری و آزاد اسلامی که در حال فعالیت هستند با توجه به شروع نیمسال تحصیلی خود، بازه زمانی را برای امتحانات پایان ترم تحصیلی درنظر می‌گیرند که دانشگاه های علوم پزشکی نیز از این قائده مستثنی نیستند، اما وجود ویروس پیش بینی نشده باعث بهم ریختن برنامه تحصیلی و تقویم آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی گردیده است. در ادامه این مطلب به زمان برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه علوم پزشکی می‌پردازیم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان امتحانات پایان ترم دانشگاه علوم پزشکی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: زمان امتحانات پایان ترم دانشگاه علوم پزشکی

  • ۰
  • ۰

اعلام نتایج آخرین مرحله از فرآیند برگزاری آزمون EPT است. دانشجویانی که در این آزمون حد نصاب نمره لازم را کسب کرده باشند، می‌توانند با ارائه مدرک آزمون خود در آزمون جامع شرکت نمایند. کارنامه داوطلبان شرکت کننده در آزمون از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر می‌شود. اطلاعات تکمیلی در رابطه بازمان ااعلام نتایج آزمون EPT 99 دانشگاه آزاد در ادامه عنوان می‌شود.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون EPT 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: اعلام نتایج آزمون EPT 99

  • ۰
  • ۰

آزمون EPT در سال چندین مرتبه برگزار می‌شود. شرکت در این آزمون تنها به دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اختصاص دارد. اطلاع از زمانبندی برگزاری این آزمون ها برای این گروه از دانشجویان بسیارمهم و گاها حیاتی است. عدم اطلاع از زمانبندی اعلامی، می‌تواند باعث جاماندن از شرکت در آزمون شود. از این رو در این مقاله زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون EPT 99 به علاقه مندان اطلاع رسانی می‌شود.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون EPT 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون EPT 99

  • ۰
  • ۰

یکی از ملزومات شرکت در آزمون EPT همراه داشتن کارت ورود به جلسه است. داوطلبان باید طی روزهای پیش از موعد آزمون، با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد کارت آزمون خود را دریافت کنند. همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و یک کارت شناسایی عکس دار برای ورود به جلسه الزامی است.در ادامه تمام اطلاعات مورد نیاز متقاضیان در رابطه با زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون EPT 99 ارائه داده شده است. جهت کسب اطلاعات جامع و معتبر مقاله را تا انتها دنبال نمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون EPT 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: کارت ورود به جلسه آزمون EPT 99

  • ۰
  • ۰

لازمه شرکت دانشجویان شاغل به تحصیل در مقطع دکتری  در آزمون جامع ارائه مدرک زبان معتبر می‌باشد. یکی از مدارکی که اعتبار آن برای دانشگاه آزاد مورد تائید است، آزمون EPT می‌باشد. متولی برگزاری این آزمون، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد. اطلاعات تکمیلی در رابطه با زمان برگزاری آزمون EPT 99 در ادامه عنوان می‌گردد.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون EPT 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: زمان برگزاری آزمون EPT 99

  • ۰
  • ۰

دانشگاه آزاد اسلامی از سال 1386 اقدام به برگزاری آزمون EPT نموده است. ثبت نام این آزمون از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد صورت می‌گیرد.  شرکت در این آزمون منوط به پرداخت هزینه آن است. مبلغ پرداختی برای ثبت نام در این آزمون در سال‌های مختلف دستخوش تغییر می‌شود. برای کسب اطلاع کامل از هزینه و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون EPT 99 مقاله را دنبال نمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام آزمون EPT 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: هزینه ثبت نام آزمون EPT 99

  • ۰
  • ۰

ثبت نام در هر آزمونی دارای ضوابط و نکات خاصی است. آزمون EPT نیز از این قاعده مستثنی نیست. ثبت نام این آزمون فرآیند طولانی و پیچیده ای ندارد. اما در صورت بروز خطا در درج اطلاعات خواسته شده، از حضور داوطلب در جلسه آزمون جلوگیری خواهد شد. از این رو تمام نکات ضروری ثبت نام در این مقاله به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون می‌رسد. برای کسب اطلاعات معتبر در زمینه نحوه ثبت نام آزمون EPT 99 با ما همراه باشید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام آزمون EPT 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: نحوه ثبت نام آزمون EPT 99

  • ۰
  • ۰

برای دانشجویان مقطع دکتری، ارائه مدرک زبان معتبر پیش از زمان برگزاری آزمون جامع ضروری می‌باشد. آزمونهای زبان داخلی و خارجی متعددی برای اخذ مدرک زبان در کشور برگزار می‌شود. دانشجویان می‌توانند براساس شرایط و توانایی های خود یکی از این آزمون ها را انتخاب نمایند. یکی از این آزمون‌ها که شرکت در آن مختص دانشجویان دانشگاه آزاد است، آزمون EPT است. اطلاعات مورد نیاز در رابطه با ثبت نام آزمون EPT 99 در ادامه عنوان می‌شود.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون EPT می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: ثبت نام آزمون EPT 99

  • ۰
  • ۰

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد هرماه اقدام به برگزاری آزمون EPT می‌نماید. اما زمان ثبت نام و برگزاری آزمون طی ماه های مختلف ثابت نیست. متقاضیان با اطلاع از زمان دقیق برگزاری آزمون‌ها، می‌توانند آزمون متناسب با برنامه مطالعاتی خویش را برگزینند. به جهت اهمیت موضوع، در این مقاله مطالب موردنیاز متقاضیان عنوان می‌گردد. همچنین علاقه مندان می‌توانند از طریق این مقاله از جدول زمان ثبت نام آزمون EPT 99 مطلع شوند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام آزمون EPT می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: زمان ثبت نام آزمون EPT 99

  • ۰
  • ۰

آزمون EPT چیست

در کشورمان و در بازه‌های زمانی مختلف، آزمونهای مختلفی برای سنجش و تعیین سطح زبان انگلیسی برای متقاضیان برگزار می‌شود اما اگر دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد به دنبال یک مدرک معتبر زبان انگلیسی هستند بایستی در آزمون تعیین سطح ept که توسط دانشگاه آزاد برگزار می‌شود، شرکت کنند. در ادامه به ارائه اطلاعاتی پیرامون آزمون ept می‌پردازیم.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه منابع آزمون ای پی تی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: آزمون EPT چیست